Categories

понедељак, 17. јануар 2011.

Kolač sa jabukama ili bundevom

Sastojci:
3 srednje jabuke (ili 1/2 kg bundeve)
šoljica smeđeg šećera
1/2 šoljice ulja
2 i 1/2 šoljice pšeničnog integralnog brašna
kašičica praška za pecivo
kašičica cimeta
1/2 kašičice oraščića
1/2 šoljice mleka od soje
kašika sojinog brašna+kašika tople vode

Oljuštiti i izrendati jabuke.Preliti ih šećerom i uljem i ostaviti da odstoje oko pola sata.
Dodati sojino brašno i mleko u smesu sa jabukama, a zatim i brašno, prašak za pecivo, cimet i oraščić.
Izliti u podmazan pleh ili kalup za kolačiće i peći 25 minuta na 180C. Kolač ne treba da porumeni.


2 коментара:

  1. Napravila sam ovaj kolac sa jabukom. Nisam zadovoljna ukusom, jako slabo se osecaju jabuke. Umesto secera stavila sam dve kasike meda, nije bas ni slatko, ali se na moje veliko iznenadjenje kolac dopao mojoj deci. Takodje nisam imala modlice, nego sam ispekla u plehu sto vidim da nije najbolja varijanta jer se mora duze peci da ne bi bilo presno u sredini.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako ste umesto šećera stavljali med, onda je trebalo da se stavi cela šolja meda i da se mleko smanji, a možda čak i uopšte ne stavi (tj. kad granulisani šećer zamenjujete tečnim zaslađivačem, smanjuju se tečni sastojci) ali količina zaslađivače treba da bude ista.
      Ja sam ovaj kolač pravila bar 10 puta, i preporučujem kad nešto pravite prvi put napravite tačno po receptu. Inače koliko se osećaju jabuke zavisi i od samih jabuka, možda ste to i primetili kad jedete jabuke da uvozne nemaju baš intenzivni ukus kao domaće. U svakom slučaju možete povećati količinu jabuka.
      Kada testo za mafine pečete u plehu postoji velika verovatnoća da Vam se testo presuši ili ostane živo.

      Избриши