Categories

уторак, 20. септембар 2011.

Pužići sa makom

Sastojci:
Testo:
600 g pšeničnog integralnog brašna
1/2 kockice kvasca
1 kašika ječmenog slada
2 kašike ulja
2,5 dl mlake vode
Fil:
150 g mlevenog maka
1 dl biljnog mleka
100 g suvog grožđa
50 g mlevenih badema
Preliv:
5 kašika ječmenog slada
5 kašika vode

Kvasac razmutiti sa 1/2 dl vode i kašikom slada. Nakon 10 minuta dodati sve ostale sastojke i umesiti testo.
Zagrejati mleko do ključanja pa ga izmešati sa makom, dodati bademe i suvo grožđe i dobro izmešati.
Rastanjiti testo na oko 1/2 cm debljine, premazati ga filom, urolati i seći na komade debljine oko 3 cm.
Poređati "pužiče" na pleh prekriven peki papirom.
Zagrejati rernu na 200C. Peći pola sata.
U šerpici na tihoj vatri izmešati slad i  vodu. Topiti uz mešanje oko 5 minuta. Preliti gotove kolače.

8 коментара:

  1. Анониман15. јул 2012. 14:39

    Cao! Umesto slada sam stavila med ali sam sve ostalo uradila bas kako je napisano, ali su ispali mnogo tvrdi i skoro da uopste nisu slatki. Ne znam da li takvi treba da budu ili sam ja nesto pogresila?
    Da li umeseno testo mora da odstoji?
    Kad sam ga urolavavala lepilo se za radnu povrsinu! Jedva sam ga urolala, tako da mi nije ispao ni primamljiv za oko!
    Je l imas neki savet?
    Jelena

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesu tvrdji :(, probaj da ih staviš u kesu da malo odstoje ili ih zali sa malo više preliva.
      Bas mi je krivo što nije najbolje ispao :(
      Pozdrav

      Избриши
    2. Više su kao keks nego kao one sočne rolnice koje moraju da budu od belog brašna i sa mlekom i jajima.

      Избриши
  2. Анониман17. јул 2012. 22:47

    Ma ne brini, brzo su nestali ;).
    Evo upravo pokusavam da pravim kukuruzni hleb sa bosiljkom. Sad cekam da testo naraste, nego, bas se trudim da ispostujem mizure koje navodis, ali nesto mi je kod hleba testo ispalo bas retko pa sam dodala jos kukuruznog brasna.
    Sori sto te smaram, ali nisam neka kuvarica pa mi bas trebaju saveti!
    Veliki pozdrav
    Jelena

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман17. јул 2012. 22:52

    E da, htela sam da te pitam nesto vezano za puzice s makom! Je l bi mogao da se pece ceo urolan kolac pa tek onda da se sece po pecenju?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da bi se tad lomili dok se seku. Slobodno dodaj još brašna. Mere za hleb nikad nisu baš univerzalne zato što se brašna različitih proizvođača različito ponašaju.
      Slobodno pitaj sve što te zanima!
      Pozdrav

      Избриши
  4. Puzici su extra,svaka cast Mico. :-)

    ОдговориИзбриши